top of page

Market Research Group

Public·201 members

Instagram volgers

Hallo allemaal! Ik ben al een tijdje actief op Instagram met mijn account over Nederlandse lifestyle, reizen door ons mooie land, typisch Hollandse recepten en een beetje mode uit Amsterdam en Rotterdam. Ik post regelmatig foto's van tulpenvelden, grachten in Utrecht, strandwandelingen in Scheveningen en lekkere stroopwafels, en ik gebruik altijd hashtags zoals #Nederland, #Holland, #DutchLife, #AmsterdamVibes en #TypischNederlands. Mijn content is helemaal in het Nederlands, ik engage met volgers door te reageren op comments en stories te delen over dagelijkse dingen zoals fietsen in de regen of een koffietje op een terras in Maastricht. Maar eerlijk gezegd groeit mijn aantal volgers supersloom – ik zit nu op iets meer dan 800, en het merendeel is internationaal of niet echt betrokken. Ik wil graag veel meer Nederlandse volgers aantrekken, idealiter duizenden, zodat mijn account echt een community wordt van mensen uit Nederland en Vlaanderen die elkaar inspireren. Ik heb al geprobeerd om samen te werken met kleine Nederlandse influencers, shoutouts te doen, reels te maken met trending Nederlandse muziek zoals van Marco Borsato of Suzan & Freek, en advertenties te draaien via Instagram Ads gericht op Nederlandstaligen. Ook post ik op vaste tijden, gebruik ik polls in stories en ga ik live over onderwerpen als Koningsdag of Sinterklaas. Maar het helpt allemaal maar een beetje, en het kost zoveel tijd en energie. Wat is nu echt de allerbeste, snelste en meest effectieve manier om een enorme boost te geven aan het aantal Nederlandse volgers? Ik hoor graag jullie ervaringen, tips, trucs of wat dan ook – alsjeblieft deel alles wat werkt, want ik wil graag naar de 10.000+ Nederlandse volgers toe en een echte Nederlandse IG-familie opbouwen! Alvast bedankt voor jullie hulp!

5 Views

Really interesting to read about how you’re building your Instagram community! It can be tough to attract the right Dutch audience. Do you think content optimization might help? Maybe using Pay Someone to Write SEO Copy for your captions or bio could make a difference?

Members

• 雅文 孔
    雅文 孔
  • mayuri kathade
    mayuri kathade
  • Mark Ferrell
    Mark Ferrell
  • Md insaf Ansari
    Md insaf Ansari
  • Heil Krone
    Heil Krone
  • Facebook